Sunday, 14 August 2011

Jollekulle, joka osaa värittää elämäni

Löysin viime vuoden kesästä tollasia kuvia, mitä en jostain syystä oo koskaan päässy täällä julkaisemaan. Nä kuvat kuvastaa oikeastaan tosi hyvin mun viimekesää. Sitä, miten epävakaa olin henkisesti, kuinka vahvoja ja tunnekuohuja omaavia hetkiä mulla olikaan, mutta kumminkin myös paljon herkkiä hetkiä. Pyöräilin ihan hirveästi mun kotiseudulla silloin, lähdin kameran kanssa ja kuvasin auringonlaskua. En oo koskaan pitäny itteäni minään hyvänä kuvaajana, mutta nämä kuvat onnistuivat mielestäni ihan superhienosti.

En oo tänä kesänä pyöräilly ollenkaan. Pitäisköhän, vai onkohan nyt jo liian kylmä.

8 comments:

  1. tosi kivoja kuvia oikeesti! Mikä kamera sulla o?

    ReplyDelete
  2. Eerika: Canonin 450D. Oon kumminki muokannu noita kuvia aika raskaalla kädellä, ni varmaan oon parempi muokkaamaan ku ottamaan kuvia, mutta parempi olla ainaki toisessa asiassa hyvä. :3

    ReplyDelete
  3. Noi kuvat taivaasta on aivan älyttömän hienoja !

    ReplyDelete
  4. Ihanat kuvat, tosi hyviä! :)

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆