Monday, 3 October 2011

Long time no see!

Anteeksi jälleen kerran tämä päivitystahtini, koulu on stressannut, en ole ehtinyt ottaa kuvia ja ne-kaikki-mahdolliset-muut-tekosyyt-mitä-bloggaaja-voi-keksiä, niin enpä ole ehtiyt päivittämään. Joka syksy sama juttu, en vain jaksa miettiä päällepantavia vaatteita hirveästi, ulkona tulee aikaisin pimeä niin ei inspaa kuvata jne. Yritän taas jatkossa ottaa kameraa esiin, vaikkei sitten huvittaisikaan. Ei pelkästään blogin takia, vaan senkin, että mua harmittaa, ettei kivoista päivistä jää kuvia muistoksi.

Asiasta nakkiin, tämän viikon perjantaina tapahtuu kantabaarissani Primassa jotain aivan superia! Helsingissä järjestettiin Playgroundissa kesällä pariin otteeseen Skins-bileet, niin nyt kyseiset bailut ovat rantautumassa Turkuunkin. Itse raahaudun paikalle bailaamaan rankemmin kuin koskaan, varmaan pukeutuen hieman Effy Stonem -tyyliseen asuun, koska Effyn tyyli on ehkä paras koko sarjasta.

Lisäksi Pendulum on tulossa Turkuun marraskuussa (klik) ja sitäkin on pakko päästä katsomaan, kun olen kyseisen bändin missannut joka kerta, kun se on Suomeen tullut.

Mutta niin, koulu on ollut älyttömän stressaavaa tosiaan. En saakkaan tässä jaksossa tehtyä kaikkia verkkokurssejani -> en voi kirjoittaa ylioppilaaksi jo keväällä -> olen jumissa lukiossa vielä yli vuoden. Olen kriiseillyt ihan kiitettävästi jatko-opinnoista, siitä minne haluan muuttaa lukion jälkeen yms.

Lisäksi en ole varmaan kuukauteen pystynyt ostamaan vaatteita, kun kaikki rahat jotenkin katoavat aina baarissa. Ja viikolla ruokaan. Ja nyt vielä nettikaupoissa olen kuolannut kaikkia ihania kenkiä ja takkeja ja rotseja ja farkkuja ja tiesmitä niin ei ole yhtään inspistä pukeutua kivasti, kun on vaan käytössä noita vanhoja vaatteita.

Mutta joo eiköhän tä taas tästä, viimeistään kun mun eka koeviikko loppuu.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆