Saturday, 26 November 2011

Never have I ever been drunk

Perjantaisista tupareista on nyt selvitty, Jaksulla oli ihan mieletön meininki! Koko kämppä oli niin täynnä väkeä, että kuumuusasteet hipoivat varmaan saunan tasoa, vaikka oli siellä ihan oikeakin sauna saunomista varten. Harmikseni kesken "Never have I ever"-juomapelin mulle tuli aika huono olo, ja kuulin hetken ajan kaikki äänet "blurrina" (en keksi parempaa tapaa kuvailla sitä) ja olin varma, että saan migreenin. :C Onneksi ei päänsärky sit kumminkaan kovin pahaksi yltynyt, vaan meininki jatkui pitkälle yöhön.

Even kanssa! ♥ En tiedä miks näytän noin kärsivältä, tässä vaiheessa oli hyvä meininki. 

Mulla on selkeesti kiire johonkin.

Yritän selkeesti, että kuvasta ois tullu söpö, mutta Joshio tuli photobombaamaan kuvan. >:C

Joshio ja Timo antoivat Jaksulle tuparilahjaksi magneettiaakkosia, ja ne pääsivät heti hyvään käyttöön.

Loppujen lopuksi jäin Jaksulle yöksi kera Timon, Joshion ja Esan, ja katsottiin varmaan pari tuntia japanilaista painia. Sitten Esa ja Jaksu väsyivät, ja mä, Timo ja Joshio jäätiin kolmestaan bilettämään. Päädyin valvomaan koko yön, oli hyvä lähteä puoli yhdeksän aikaan metroon ja sitten bussilla kotiin. Harmi etten pystynyt olemaan Helsingissä koko viikonloppua, oon niin kyllästynyt tähän Turun meininkiin, mutta oli pakko tulla kotiin vahtimaan pikkuveljeä tänään. Onneksi ensi viikonloppuna menen Helsinkiin uusiksi, yay!

KIITOS HYVISTÄ TUPAREISTA JAKSU JA KIITOS ANSKUN KAMERALLE KUVISTA!

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆