Tuesday, 10 January 2012

Aikainen synttärilahja

Tänään puoliltapäivin kuulin hirveää koputusta miedän ovelta, ja ihmettelin hirveesti, että kuka ihme pyrkii meille näin aikaisin. No sehän oli posteljooni, ja posti toi mukanaan paketin!


Synttärilahjakseni tilattu fisheye-objektiivi! Samyang MF 8mm f/3.5 Fisheye, maksoi sellaiset ~250e, en muista tarkkaan. Olin alunperin kattonu fisuja Sigmalta, mutta herranjumala ne kaikki olivat jotain 700e, niin olin tosi iloinen, kun löyty näinkin huokea merkki. Hintaan saattoi myös vaikuttaa se, ettei objektiivissa ole automaattista tarkennusta, mutta lol, eipä haittaa ku näin halvalla lähti.


Pari testikuvaa, I'm in love. ♥

Onneksi ehdin saada tän objektiivin jo nyt, koska kun kerroin Jukiolle ja Netelle tästä hankinnasta, nehä värväs mut heti Desucon Frostbiten iltabileisiin kuvaa heidän esityksiään. Nyt kun tuli näin ajoissa, ehdin vähä treenaillakkin tän objektiivin käyttöä.

25 comments:

  1. OI kiva lahja sulla! Onko sulla mikä runko käytössä? :)

    ReplyDelete
  2. jenna: Canonin 450D on käytössä. :>

    ReplyDelete
  3. Oi kuinka kiva! :) Ite oon kans miettinyt fisua, mutta ei mulla kyllä vielä hetkeen oo varaa semmoiseeseen kun pitäisi ensin 50mm objektiivikin hommata :D

    ReplyDelete
  4. ää oon ihan kateelline! oon toivonu kans fisheyeta syksystä lähtien :-( mut hei kuvaat hyvin! :)

    ReplyDelete
  5. Hyvää jälkeä, mutta yllättävän hurjat hinnat on objektiiveilla.

    ReplyDelete
  6. voitko linkittää sen sivuston jolta tilasit? tietää sitte että on luotettava jos sullekki tuli perille :)

    ReplyDelete
  7. Mira: Jep, fisu on kiva lelu, mutta jos haluaa "vakavasti" otettavia valokuvia ottaa ni tollaset perusobjektiivit on kyl hyvä. :3 Itellä on onneks kavereilla sen verran eri objektiiveja, että ku haluaa erilaista kuvaa ni pystytään vaihtelemaan keskenämme. >D

    Pinja: Jooo mä olin kans unelmoinu fisusta siitä asti ku sain järjestelmäkameran, eli -09 asti...? Mut hyvää kannattaa odottaa. :3

    Bemmu: Joo kuvausharrastus ei mitenkään halvaksi tule! Ite ku tosiaan oon niin harrastuspohjalla, ni en näin ainakaan aluks edes harkinnu kalliimman ostamista, kun tollakin nyt tosiaa hyviä kuvia saa. :D

    sanna: http://www.superkuva.fi/ Tuolta tilasin, oli tosi hyvä palvelu! Kannattaa ihmeessä tilata sieltä jos aikoo.

    ReplyDelete
  8. Ite omistan kanssa ton samaisen fisun ja se on palvellut tosi hyvin! Tykkään sun blogista :)

    colorful-c.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Oon niin kateellinen tosta fisusta.. :)

    p.s. Blogissani on käynnissä arvonta: http://justfashion-nothinelse.blogspot.com/2012/01/arvonta.html

    ReplyDelete
  10. Love it! Mäki haluisin fisun muttei oo rahaa heittää semmoseen n. 400 euroa :( http://iravanessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. käytätkö tumblrii? jos niin mikä sun osote on c:

    ReplyDelete
  12. Karja and Riikka: Joo mä paristaki blogista ton objektiivin bongannu ni niidenki ansiosta päätin hankkii just ton. :3

    roosa: Sit vaa säästää rahaa ja ostaa! ;>

    Vanessa: Tuolta paikasta tosiaa mist tilasin sai alle kolmellasadalla. ;)

    Anonyymi: Joo, tumblrissa ollaan. Osoite on http://lovebeats338.tumblr.com :3

    ReplyDelete
  13. Tykkään sun blogin ulkoasusta, ja kivoja kuvia =)

    ReplyDelete
  14. apuaa ku haluun järkkärin ku noita kuvia kattelee D: paljos toi sun järkkäri maksoi? joku suht. halppis pitäs löytää :--D

    http://twoandahalfreasons.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Eveliina: Säästämään, säästämään. ;> Tai sit sniikkaa ja anelee lahjaks. :--D

    zirppps: Kiitoksia. :)

    Marja: Jooo siis itellänihän on Canonin 450D, oli sen perusobjektiivin kanssa rajalan liikkeessä vissiin ostaessani vajaat 500e... En muista oikeen kunnolla ku siitä on jo aika pitkä aika. :D Mut Canonii ei kyl varmaa 500e halvemmalla saa, Sony ja Nikon vois olla huokeampia?

    ReplyDelete
  16. Kivan näkönen blogi sulla! Aaa, oon kade tosta fisheyesta : DD

    http://time-for-dreaming.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Toi huone on ihanan sekava :)
    love it.

    ReplyDelete
  18. ah, mullekin tollanen objektiivi! mutta siis ihania kuvia ja kiva blogi sulla. :)


    http://we-all-look-like-we-feel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. blanca: Kiitos! :3 Sit vaa säästämään ja hankkii kans fisu. ;>

    Torstai: :DD Oon tosi laiska siivoomaan niin se on nyt vähän tollanen. En ite tykkää yhtään mun huoneesta, niin ei tee mieli järjestääkkää tavaroita. :C Mut kyl semmonen pieni kaaos on aina mukavampi ku täysin siisti kämppä.

    mei: kiitos. :>

    ReplyDelete
  20. Oi vitsi mäkin haluan fisun :)

    ReplyDelete
  21. Äh! Oon niin kateellinen, miekii haluun :<

    ReplyDelete
  22. Oi miten kiva blogi! Banneri on tosi hieno, postaukset (mitä olen tähän mennessä kerennyt lukea) Ovat tosi kivoja :) Ja olet oikein nätti tyttö(:
    Jatkan vielä lukemista eteenpäin, ja luultavasti jään matkanvarrella lukijaksikin. Käyhän myös vilkeisemassa minun blogi :)

    http://hennankengissa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ihanan erikoinen blogi! :)

    http://sharannass.blogspot.com

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆