Tuesday, 17 January 2012

Desucon Frostbiten iltabileistä!

Oon vihdoinkin selvinnyt suurimmasta conin jälkeisestä väsymyksestä! Eilen pääsin siis vihdoinkin palaamaan Lahdesta kotiin, ja nukuin peräti 13 tunnin yöunetkin, kun oli niin rankka viikonloppu.

Noh, Desucon Frostbite. Oli kyllä ihan mahtava, tykkäsin yhtä paljon kuin aikaisemmistakin Desuista. Meidoilu oli kivaa, vaikka molempina päivinä, kun aamuvuoroon olin päässyt, ensimmäiseen tuntiin kahvilaan ei tullut oikeasti kuin pari ihmistä. Onneksi kumminkin sen jälkeen alkoi aina ihmisiä tulla enemmänkin ja pääsin monet kerrat todistamaan, että kahvila oli täynnä. Vältin pahimman sekoilun, vaikka kerran onnistuin kaatamaan vahingossa vettä pöydälle ja unohdin pitsaviipaleen yhteydessä tuoda pöytään ruokavälineet, mutta nämäkin mokat oli helppo paikata. Puvut olivat söpöt, ja pitkien hihojen kanssa ei ollutkaan niin vaikea tarjoilla kuin olin luullut. Kunniavieras Furukawa päätyi myös ottamaan minusta meidokuvan, enkä tietenkään siinä tilanteessa tajunnut, että kyseessä oli tosiaan kunniavieras. :D Sain sitten myöhemmin kuulla kuvani löytyväni herran Twitteristä, kääk! Kuvia meidoilusta ei minulla ole vielä, mutta kunhan niitä saan revittyä jostain niin laitan tännekkin. :3

Mutta lauantain iltabileistä minulla on kuvia!


Ensimmäisenä iltabileissä esiintyi uusi tyttötanssiryhmä - Chotto!Chocolate. Tytöt tanssivat AKB48 tyttöbändin Beginnerin ja Heavy Rotationin. Esitys meni tosi hyvin, mitä nyt kamerani takaa näin, ja olivat tietty tosi söpöjä! 

Seuraavana vuorossa olikin sitten DJ-vieraat. Ensimmäinen DJ ei minua hirveästi säväyttänyt, ja musiikki oli makuuni aivan liian psykedeelistä välillä. Niinpä odottelin enimmäkseen kahta seuraavaa DJ:tä, jotka tunsin jo entuudestaankin.


Lobst3r! Setti oli ihan älyttömän jees, riehuin niin paljon, että peruukkikin meinasi pudota välillä. Keikan alettua ihan loistavalla meiningillä, aloin paniikissa miettimän, että missä ihmeen välissä kerkeän ottamaan kuvia, mutta kuvien otto tuntui hyvältä ajatukselta jo varmaan vartin riehumisen jälkeen. Pääsi välillä vähän hengähtämään.


Toiseksi viimeinen DJ oli vanha kunnon Kozilek, jolta jälleen kerran esityksen aikana lähtivät housutkin jalasta. Setti oli myöskin tällä tiskijukalla ihan superhyperhyvä, ja olin jälleen kerran varma, että pian peruukkini oikeasti lähtee (ei kyllä lähtenyt!). Can't Catch Me -biisin aikana yleisöstä lähti kyllä sellainen möly, että huh huh. :D

Viimeistä DJ:tä en jaksanut enää jäädä katsomaan, koska olin aivan poikki. Mutta tyypillä vissiin ei ollut omia biisejä (?) ja heebo soitti jotain psykedeelistä trancea, niin eipä paljoa sitten kiinnostanutkaan. Iltabileiden jälkeen oli niin hikinen olo, että minun oli pakko juosta Green Roomiin heti suihkuun. Ja kappas vain, kun pääsin suihkusta takaisin Green Roomin oleskelutiloihin, työväki, jota huoneessa sillä hetkellä lorvaili, rupesi laulamaan synttärilaulua minulle. Olin kokonaan unohtanut iltabileiden aikana, että mulla oli sunnuntaina synttärit! :---D Oli kyllä kivaa.

Mutta joo, Frostbitestä lisää, kunhan saan enempi kuvia!

5 comments:

  1. Ihan kiva blogi, ei oo oikein mun tyyliä joten en jää lukiaks.

    ReplyDelete
  2. Blogisi on toi kiva :) Yleensä mua häiritsee värilliset taustat, mutta sun blogiisi se sopii!

    ReplyDelete
  3. Oi, mäkin olin Frostbitessä! Tosin en meidokahvilassa pyörinyt, mutta kivaa oli. ^^ Ja jään seurailemaan sun blogias. :D

    ReplyDelete
  4. Noora: Jaaha. :D

    Stella: mäki vähä. :'D

    Karja and Riikka: Kiitos!

    KikiGabriella: Frostbitessä oli kyllä ihan ylikivaa! Ja uu kiitokset seurailusta. :3

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆