Tuesday, 31 January 2012

Normipäiviä

ハローみんあさん!Eli moi kaikki!

On ollu hiukan pulaa päivityksistä, koska oon ollu äärimmäisen stressaantunu koulusta ja parista muustakin asiasta, mutta koeviikko lähestyy ja stressi alkaa pikkuhiljaa laueta ku tulee jutut tehtyä. Oon vihdoinki saanu varattua myöskin ajokokeen, joten toivottavasti helmikuun lopulla ois kortti! Sit vielä hain töitäkin tänää, sain vihdoinkin CV:n tehtyä, niin nyt alkaa kunnon töidenhaku. >:3

En oo kameraa jaksanu raahailla ympäriinsä, koska oon näyttäny aika tylsältä ku on ollu näin kylmäkin. Sain kumminki synttärilahjaks uuden kännykän, niin sillä on tullu pari juttuu kuvattua!


Ebin peli Aliasta viimeviikolta ja myöskin erään päivän asukokonaisuus. Join tota Aliasta pelatessa punaviiniä, joten loppumetreillä keskittyminen oli aika herpaantunu. Esimerkiks Firas selitti mulle sanaa myrkky.

Firas: "Ku sä juot tätä ni sä kuolet..."
Minä: "ABSINTTI!!!"

Joo ei menny ihan nappiin kyllä. Mut oon ylpeä tosta asukokonaisuudesta, siinä on se yks mun joululahjaks saama pitsikauluksinen paita, jota en aluks osannu yhdistää näyttämättä pyhäkouluoppilaalta! Mutta tolleen lyhyen hamosen (joka on oikeasti toppi, le gasp) kanssa tuntuu toimivan. On paljo kivempi viel polvisukkien kanssa, mutta en peruskoulupäivänä tonne pakkaseen laita ohuita sukkahousuja ja polvisukkia. Lisäks oon nyt pari kolme viikkoo käyttäny Piz Buinin itseruskettavaa, ja ton kuvan perusteel voisin sanoa että sen käyttö alkaa vihdoinki näkyä jotenkin!


Eräs kaunis päivä tein ruokaa. Atrian viljaporsaan fileet florida-kastikkeessa = ME GUSTA.


Loppuun viel kännykän hienolla hipsterifiltterikuva ohjelmalla muokattu kuva Twilight Sparkle -figustani. My Little Pony - Friendship is Magic on paras.

Parempii päivityksii tulee taas heti vaan ku mun elämässä vaan TAPAHTUU jotain! Oon kans pari uutta judduu eBaysta päätyny tilailee eli eiköhän niistäki sitten jotain juttua tänne tule kunhan ne ensin vaan kehtaavat saapua Suomeen!

4 comments:

  1. Aaaaww D: ♥
    Oon rakastunu sun blogiin :3

    ReplyDelete
  2. aws oot niin söpö, liityin lukijaksi :-)

    ReplyDelete
  3. Ihana ulkoasu ja ihana blogi:)♥ aaw vähä sä oot söpö:D!

    ReplyDelete
  4. Sulla on tosi kiva blogi! ja voi toi poni on söpö<3

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆