Thursday, 23 February 2012

L'impératrice

Laivareissu oli aika mielenkiintoinen kokemus, varsinkin kun meitä oli porukassa varmaan yli 30 henkeä. Siitä menosta lisää, kun olen saanut Doran kuvamateriaalit täydentämään omiani. Mutta nyt haluan hypettää tätä ihanaa ihanaa hajuvettä, jonka nappasin tax freesta mukaani!


Dolce & Gabbanan L'impératrice on ollut ultimaattinen lempparituoksuni varmaan vuodesta 2008 tai 2009, en nyt muista varmaksi, asti, mutta mokoma on aina ennen tuntunut jotenkin kalliilta. Kun tämä tuli markkinoille, hinta taisi pyöriä siinä 80 euron kohdilla, joka on minulle tälläkin hetkellä aivan suuri hinta tuoksusta. Tässä kesällä huomasin hinnan tippuneen 60 euroon, kun kävin Turun Wiklundilla, mutta eihän mulla silloinkaan ollut noin suuria rahoja käytettäväksi. Nyt sitten laivan tax freessa hinta taisi olla n. 54 euroa, joten päätin, että nyt ois vihdoinki se hetki. Ei se varmaan sen halvemmaksi missään edes voisi mennä. Ja oon kyl todella tyytyväinen, että jaksoin odottaa tähän asti, ja nyt myös uskalsin ostaa ton! Tuoksu nimittäin paremmalta ku muistinkaan.

Hajuvesi kuuluu D&G Anthology Collectioniin, ja pienen googlailun jälkeen selvisi, että tuoksu ilmaisee kokeilevaa luonnetta jolla on vapaa ja itsevarma tyyli. Sopii siis mulle ku nyrkki silmään! Alkutuoksuissa vaaleanpunainen pippuri, raparperi ja kiivi, sydäntuoksuissa vesimeloni, syklaami ja jasmiini sekä pohjatuoksuissa sitrushedelmäpuuta, myskiä ja santelipuuta. 

Tä tuoksu on täyttä rakkautta.  

3 comments:

  1. mulla on sama! :--)) tosiaan, best. tuoksu. ever.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niinpä, täysin hintansa arvoinen. :3

      Delete
  2. Täältä löytyy vieläkin halvemmalla: http://www.escentual.com/dolce-and-gabbana/dandganthology002/?c=4 :-) Postarithan toki tulee tohon päälle, mutta ne oli muistaakseni about 5-6e.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆