Monday, 26 March 2012

PIIR PIIR

Mulla oli kiva viikonloppu Helsingissä, vaikka sunnuntaina herääminen tuntui tuskaiselta kesäaikaan vaihtumisen takia, vielä kun nukkumaanmeno venyi hiukan pitkään. Oli bileitä, lagausta ja kahvittelua, joten nyt oon hyvin rentoutunut alkavaa koeviikkoa varten (not)! Onneks koeviikon jälkeen on lisää reissailua Helsinkiin, ai että mä oon kaivannu sitä kaupunkia.

Mutta tänään, kun minun piti mennä aikaisin nukkumaan, löysinkin vanhoja piirustuslehtiöitäni! En oo piirtäny kunnolla aikoihin, ja luonnosteluki on jääny koko ajan vähemmälle. Nyt kumminkin noita lehtiöitä selaillessa tajusin, että perkele, enhän mä oo ollenkaa paskempi piirtäjä, ja nyt oon hirveissä piirustushaluissa. 

kännykameralla otetut kuvat + salama + maailman rumin muokkaus koska kello on kolme aamuyöllä + drop shadow = TAIDETTA

Nyt vaan tuntuu, että oon ihan ruosteessa piirtämisen kanssa ja en oo esim. ees niin hyvä ku vuos takaperin. Sillon sentään sketchailin koko ajan jotain, mutta nykysin en ees kuljettele piirustuslehtiöitä mukanani! Haluisin oppii käyttää photarii piirtämismielessä ja illustratorii kans ja apua. Mut voisin just alottaa taas hitaasti ja varmasti eka suttaamalla ja et saisin tuntuman piirtämiseen takas. Sit pikkuhiljaa mustakin vois tulla oikea taiteilia ja viel ilman j-kirjainta!!1 Mul ois kans ties mitä ideoita sarjakuviin yms. mut saas nähdä. Voisin kans ruveta pitää sarjisblogiaki, sellanenki pitäny alottaa jo varmaa viis vuotta sitten. Oonko vähä laiska.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆