Thursday, 22 March 2012

Sailor Dreams Ahoy!

Maanantainen sortsien käyttö tuntui kaupungille lähdettyä tyhmältä, kun kaikki tuijottivat reisiäni niinku mulla olis niissä joku kasvain. Mutta eilen näin tytön, joka oli myös sonnustautunut minihameeseen ja läpinäkyviin sukkahousuihin, joten päätin jatkaa kevätkesäilyäni!

paita MONKI hame ZARA kengät YESSTYLE

Kesän lähestyessä mun tekee aina mieli pukeutua sailori tyyliin. Nyt päätinki käyttää hametta, jonka ostin viime kesänä, mutta ei tullut silloin kertaakaan sitä käytettyä! Shame on me, toihan on tsi ihana. Vielä kun tossa on taskut niin tä on vielä aika käytännöllinen. Tota Monkin paitaakaan ei ole paljoa tullut käytettyä, tiedä sitten miksi. Kengät ovatkin YesStylen kengät, jotka sain joululahjaksi. :3 Nyt alkaa vihdoinkin olla sellaiset kelit, että noita uskaltaa käyttää! 

Kohta pitäis sitten lähteä uusimaan ajokorttilupa, että voin vihdoinkin päästä ajamaan taas inssin, jos vaikka menis läpi. Lisäks tänään on kaksoistunti matikkaa. :C Ei inspais yhtään. Onneks huomenna oon menossa taas Helsinkiin, woohoo!

8 comments:

  1. oikeesti kun kaupungilla tai missävain liikut minihameessa tai shortseissa tai mekossa tms niin ihmiset katsoo kuin olisit alasti :DDD

    nimimerkillä: tänään minihame päällä joka ei näkynyt farkkupaidan alta niin ihmiset katsoivat kuin ruttolaista

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olin yhellä luennolla, jossa selitettiin, että Suomessa ja länsimaissa muutenki on normaalimpaa käyttää tissipaitoja ja muutenkin korostaa rintoja, kun taas reisien ja säärien näyttäminen on "TOSI IRSTASTA!!!". :--D Mut mulle on pari kertaa jotku mummot tullu sanoo et eiks mulla oo kylmä. Ihmiset ei tunnu tajuavan, et kyllä ne ihonvärisetki sukkahousut lämmittää. >D

      Delete
  2. .............Me niin pidetään jotkut sailor-teemaset kekkerit tänä kesän!

    ReplyDelete
  3. Nätti asu :)

    Mä käytän shortseja ja hameita vuoden ympäri ja aina tulee tommosta "Sofia, miten sä tarkenet?" -kommenttia ja mummot kattoo mua ku jotain hullua. Eikö ne tajuu, että sukkiksetki lämmittää? :'D

    www.littledragonfliess.blogspot.com

    /Sofia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :>

      Jep, mäkin talvella käytän tosi paljon hameita ja sortseja, mutta villaisten ja paksujen sukkisten kanssa. :D Lämmittää välil enempi ku farkut! Mut heti ku on läpikuultavat sukkikset ni tulee kyl tuplasti enempi katseita.

      Delete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆