Wednesday, 30 May 2012

Kesävetimiä

Jess, tänään mulla on vika koe tältä keväältä ja pääsen vihdoinkin kesälomalle! Esseet ja koulutehtävät on palautettu, kolme koetta on jo takana, ja tänään sitten väännän vain filosofian kokeen. Tuolla on ollu ihana kesäilma, vaikka nyt onkin ollut vähä viilenemään päin. Tajusin eräs kaunis päivä, ettei mulla ollu kuin yhdet sopivat sortsit, joten päädyin maanantaina hiukan ostamaan kesävetimiä.

Toppi, Gina Tricot, olisko ollu jotain 10e luokkaa, ei voi muistaa. Yhdessä vaiheessa olin ihan varma, ettei tälläset lyhyet paidat sopis mulle, mutta kokeilin ja rakastuin! Ja pääsen nyt heruttamaan napakoruakin uulalaa. Ai nii kiva juurikasvuki. Oon värjänny hiukset viimeks helmikuussa, ja sen alkaa huomaamaan. Onneks ensviikolla on aika kampaajalle!

Paita ja sortsit molemmat Ginasta! Toi paita jotain 20e luokkaa, ja sortsit 40e. Toi paita oli niin upean värinen, että oli pakko saada se mukaan. Alle vaan bikinit ja sit puistoilee tai biitsille! Sortsit oon bongannu paristaki blogista, ja oli ne kyllä niin syötävän upeat, että lähtivät messiin. Ginan muut farkkusortsit oli ihan hirveän rumia tai tosi tylsiä verrattuna näihin.

Nyt vielä pikakertaukset koetta varten, kouluun ja sitten menen aloittamaan mun kesäloman Neten kanssa (= istutaan Neten huoneessa, datistellaan ja katotaan leffoja ja animua)!

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆