Thursday, 30 August 2012

Kesä oli sitte siinä

Hei pitkästä aikaa!

Mä tosiaan vietin suurimman osan kesästäni Helsingissä hengaillen, eikä mulla ollut konetta mukana, niin en oo ehtiny päivittämään. Joten nyt kun syksy on taas tuloillaan, ja palailen kouluun ja olen muutenkin enemmän kotona, alan päivittääkkin enemmän. Vaikka mulla onkin kirjoitukset nyt syyskuussa, niin pyrin ottamaan kuvia ja kirjoittamaan edes jonkin verran. 

Mulla ei ollu Helsingissä mukana edes kameraa, joten nyt heitän tähä pläjäyksen instagram kuvia!


Semikurjista säistä huolimatta ehdin käydä biitsillä pari kertaa! Helsingissä Aurinkolahden ranta tuli aika tutuksi, kun Okku asuu metroaseman päässä siitä.

Puistoilua tuli myös harrastettua melkein aina säiden salliessa. Koffin puisto tuli aika tutuksi, kun kaverit aina halus sinne, ku aurinko paistaa sinne vissiin pisimpään.

Okku waifuili eräälle piknikille japanilaisia onigirejä. :3 Oli tonnikalamajoneesi- ja pekonitäytteillä, NOM FUCKING NOM! 

Suomenlinnassa käytiin irkkikanavan piknikillä peräti kolme kertaa. 


Heinäkuussa kävästiin Okun kanssa Mikkelissä mökillä! Oli eka kerta ku kävin kunnolla Mikkelissä, ja oli kyllä tosi söpö paikka. Olin myös vähän huonosti varustautunut mökkireissuun, niin oli pakko hommata saappaat. :--D Onneks löyty tollaset söpöt ja halvat Tokmannilta!

Käytiin kans paikallisessa menomestassa Kharmassa vaahtobileissä. Ne oli ekat vaahtobileet, joissa ikinä oon ollu. Lisäksi se vaahtotila oli ihan helvetin iso. Oli kyl jännä tunne heiluu siellä vaahdossa, ku se oli periaatteessa märkää, mut sit ei kumminkaan. Oltas varmaan vietetty koko ilta vaahdossa, jos oltais tajuttu laittaa taskuis olevat tavarat johonki vesitiiviiseen. :/ Oli kurjaa, kun meitä oli tosiaan kolme ihmistä siellä, ja kun kaks oli vaahdossa niin yksi aina vahti muiden tavaroita. Mut kumminki oli tosi kiva ilta!


Mekko jostain Lontoosta ja laukku H&M:stä!


Ehdittiin tosiaan pariin otteeseen käymään myös Turussa. Mun oli pakko viedä Okku Muumimaahan, ku se oli siellä ollu kuulemma viimeks kymmenen vanhana! En itekkää ollu käyny siellä moneen vuoteen. Lisäks jänskätti, ku onnistuin vihdoinki heinäkuussa saamaan ajokortin, ja ajoin IHAN ITE Naantaliin. Pariin otteeseen tuli vähän sähellystä, mutta selvittiin me siitä hengissä. Siellä oli kans ihan ihme uudistuksia, paikka oli taas muuttunut kaupallisemmaksi kuin ennen. Satupolku oli kumminkin ihana. Lisäks sinne oli tullu joku ihan uus unikulma tai joku, joka oli täynnä riippumattoja. Oisin voinu lojuu siel riippumatos koko päivän, mutta aikataulu oli liian kiireinen.

Emma-teatterin Muumi-esitykset oli kans ihan kummallisia. Niillä oli siellä joku villi länsi -teema, joten näytelmät oli sen mukaisiakin. Se vaan, että musiikkinäytelmässä oli joku ihme banaanibiisi... jossa oli hieman kaksimielistä vibaa. Ainakin mun mielestä, en sit tiedä jos musta on vaan tullu joku sick bastard! Mut oli se aika kummallista, että niillä muumeilla oli siellä lavalla joku helvetin iso banaani ja ne lauloi jotain et "PIKKU-MYYLLÄ ON BANAANI, ISO BANAANI".

Junan odottelua. Sitäki tuli tehtyä tänä kesänä paljon, ku ramppasin tätä väliä.

Tuli kans shoppailtua! Noi kengät oli superlöytö, alennuksessa maksoivat vain jotain 20e.

Okun porukoiden Naru-koira tuli pariksi päiväksi hoitoon. :3

Lisäks oon tehny paljon paljon muuta, käytiin Lintsillä, leffassa, ilmaiskeikalla... En ees muista kaikkea, ku oon pitäny niin huonosti kirjaa kaikesta tapahtuneesta. Pelattiin kans Julian kanssa Silent Hill 3 -peli alusta loppuun, ja pakko sanoo, että ehkä yks paskimmista peleistä ikinä. :---D Oli se kyl hauskaa hyvän seuran ansiosta, mutta jos oisin sen yksin joutunu pelaamaan niin ohjain ois kyl lentäny seinään varmaan kymmeniä kertoja.

Musta tosiaan tuntuu, että kesä ois lopullisesti loppunu juuri eilen. Okku nimittäin lähti Japaniin neljäksi kuukaudeksi vaihto-opiskelijaksi, ja mä tietty palasin sitten kotiin. Tää kesä on kyl ollu yks parhaista. Mutta nyt kohti syksyä, syysvaatteita, kirjoituksia ja pimeneviä iltoja! Ja hävettää kyl sanoo, että ekaa kertaa elämässäni oon koukussa Big Brotheriin.. Illat kuluu varmaan pitkälti siis BB:n ääressä. 

1 comment:

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆