Tuesday, 25 September 2012

27/113

Nämä yo-kirjoitukset alkavat todella kyrsiä minua, onneksi on enää kaksi koetta jäljellä. Huomenna on historia ja perjantaina matematiikka. Tuo matematiikka mua stressaa eniten, koska harjoitellessani musta tuntuu, etten oikeasti osaa mitään. Historiakin stressaa hiukan, koska se alue tosissaan on niin laaja, mutta mulla on kumminkin aika hyvin tietämystä, niin luulisin edes läpi pääseväni. Matikan suhteen en ole edes varma tuosta läpipääsystä... Olis kyllä pakko päästä läpi, koska haluan jo muuttaa Helsinkiin.

Odotan kirjoitusten loppumista myös siksi, että sitten mulla on taas enemmän aikaa huolehtia ulkonäöstä ja suunnitella asukokonaisuuksia ja muuta kivaa! Nyt oon lähinnä istunu himassa ilman meikkiä hiukset ponnarilla reikäisissä haaremihousuissa. Mutta enää pari päivää!!

Pari mun lemppariartistia on kumminki ilahduttanu näitä pänttäämisen täytteisiä päiviä uusilla musavideoillaan.

MEG julkaisee lokakuun alussa uuden albumin, joten musiikkivideo ilmestyi teaserina tossa syyskuun puolivälissä. Oon jo nyt ehtiny kuluttaa tämän biisin melkein loppuun, paitsi että ei kumminkaan, koska toi biisi on niin mielenkiintoinen ja upea, ettei sitä voi kuluttaa loppuun! Lisäksi videon visuaalinen ilme on todella upea. Haluaisin myös saman tyyppisen mekon, kuin tuo kolmiomekko. Ihanaa graafista kuviota.

Myös ihana upea Kyary Pamyu Pamyu on julkaissut uuden musiikkivideon! Mielestäni ei ollut kyllä Kyaryn parhaimmistoa tämä video, mutta ihan hyvä kumminkin. Kun kaikki aikaisemmat videot ovat olleet tästä vielä 100% enemmän outoutta ja cooliutta, niin tämä vaikutti vähän pliisulta. Ärsyttää myös, kun biisin nimestä Fashion Monster tulee mieleen Lady Gaga, vaikka Kyary on ihan erilainen kuin Gaga.

Vielä tällainen söpö video loppuun. Ihan parhautta!

Joo, jos sitä palais nyt vaan nätisti sen historian pariin.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆