Monday, 3 September 2012

5/113

Kuten saatatte huomata, oon muuttanu blogin taustakuvan, koska musta tuntui ettei se pinkkikukkatausta ollu yhtään mun juttu. Oon kans laittamassa uutta banneria, mutta haluaisin siihen jonkun kuvan, enkä viel oo löytäny/ottanu/piirtäny mitään järkevä, joten siinä nyt jonkin aikaa nököttää toi teksti. Mut mitä mieltä olette taustasta? 

Päivät kuluu lähinnä tälläisten kirjojen parissa, vaikka kiinnostus alkaa koko ajan hiipua. Vaikka mua oikeesti kiinnosta historia tosi paljon, niin varsinkin toi kolmannen kurssin oppikirja on tosi puuduttava! Puhutaan lähinnä eri maitten poliittisista suhteista yadda yadda yadda. No, onneks kirjotuksiin ei mene ku syyskuu, niin sittenpähän tämä on ohi. Nyt ku jaksais vielä lukea ehkä hitusen enempi.

Oon ostanu kesällä Helsingistä kaks Final Fantasyä, ja jo syyhyy sormet pelaamaan. Tuskin maltan odottaa, että kirjoitukset on ohi, sitten on aikaa pelata ja tehdä kaikkea muutakin ihanaa.




Perfumelta on kans tässä tullut kaksi aivan ihanaa musiikkivideota! Söpöjen tyttöjen söpöt biisit piristää kummasti, kun ilmat kylmenee ja illat pimenee.

Huomiseks oon varannu kampaajan! En tee mitään hirveän radikaalia tälle peuhkolle, mutta huomenna sitten näette.

2 comments:

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆