Wednesday, 17 October 2012

49/113

Tänään noin kolmen viikon odottelun jälkeen ebaysta tilaamani tekoripset päättivät viimein saapua! Tällä kertaa odottelin ripsiä hieman jännittyneemmin, kuin aiemmin, koska tilasin ensimmäistä kertaa alaripset. Onneksi löysin eräältä myyjältä jonkun 2,90 dollaria maksavan kymmenen ripsiparin paketin, koska en yhtään tienny sopivatko tekoalaripset edes minulle, niin ois harmittanu maksaa jostain kolmen parin paketista 20e. 


Räpsyt paketissa. o (◡‿◡✿)

Tottakai mun oli tietenkin heti päästävä testaamaan näitä räpsyttimiä, joten tein ihan basic meikin, johon sitten istutin ylä- ja alaripset! En tehny ihan sellasta niin näyttävää meikkiä, millasta oon suunnitellu tekoripsien kaveriksi, mikä olikin ihan hyvä, koska mulla meni varmaan puoli tuntia saada nä ripset päähän. Aluksi kokeilin, jos saisin ne tuollaisena kokonaisena palana luomeen, mutta eihän siitä tietenkään tullut mitään. Onneksi olin lukenut paristakin blogista, että alaripset kannattaa leikata osioihin, jotka sitten liimaillaan yksi kerrallaan silmään. Paras kaveri noiden liimaamisessa oli kyllä pinsetit, ei ois vapaalla kädellä onnistunu ollenkaan laittaa noin pieniä palasia nätisti.



Tollaselta räpsyt sitten näyttivät päässä. Ylempi kuva otettu salaman kanssa, niin noi näyttää ehkä asteen liian muovisilta, mutta ei se mitään. (*´・v・)  Otsatukka aika hienosti peittää silmiä, niin tosi havainnollistavat kuvat joo. Pitäis varmaan leikata taas piakkoin. Mutta joo, nyt kun oon ensimmäistä kertaa saanut alaripset naamaan, niin ens kerralla jotain vähän näyttävämpää meikkiä näiden kanssa! Yosh.

4 comments:

  1. Mun mielestä olet hirmu nätti melkein aina, mutta jotenkin nuo ripset ei vaan sovi :/
    Parempi ilman minun mielestäni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, mä jatkossa kokeilen hiukan erilaisen meikin kanssa! :D Ite ainakin tykkään mahdollisuuksista, joita tekoripset antaa meikkaamisessa. Mutta en mä näitä sentään joka päivä rupea pitämään. :>

      Delete
  2. Ihana ulkoasu! :)

    http://cantstopmissinyou.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆