Wednesday, 10 April 2013

Nykyinen komeroni

Oon nyt asunut Espoossa vähän päälle kaksi kuukautta. Majailen siis Leppävaaran lähistöllä omakotitalossa neljän muun tytön kanssa. Totuttelu tälläisen kämppiselämään on itseasiassa vieläkin vähän vaiheessa, mutta hyvin tässä on pärjäilty! (◕‿◕✿) Mun huonekkin alkaa jotenkuten näyttää omanlaiseltani, vaikka pari kriittistä asiaa vieläkin puuttuu.

 photo fisuhuone_zps0f2f6729.png

Tälläinen koppero siis. Sänkyä mulla ei vieläkään ole, vaan oon nä pari kuukautta nukkunu patjalla. ( ̄。 ̄) Haluisin sellaisen metallirunkoisen nätin sängyn, jonka vois naamioida tarpeen tullen sohvaksikin, kun toi telkkari on tossa vielä vastapäätä. Pöytääkään ei ole, joten oon dataillu lattialla tollasella hienolla tyynyllä, ja voin sanoo, että selkä on äärimmäisen kipeä. Kaapit ja toi hylly oli täällä valmiina, niin en oikeastaan oo ostanu tänne mitään huonekaluja. 

 photo fisuhuoneovelta_zps02f092df.png

Vielä näkymä ovelta!

Vois jotain kunnon huonepostausta sitten tehdä, kun oon saanu noita huonekaluja hankittua ja kaappeja siivottua. Eilen yöllä koin nimittäin siivousintoa, jonka ansiosta sain kamat heitettyä kaappeihin, mutta noi kaapit on niin sekasin, että itkettää.

Arvatkaa muuten kuka sai tänään varattua The GazettEn keikalle liput.( ´∀`)☆

4 comments:

  1. Huiii mitkä tapetit! Mulla varmaan menis silmät ihan kieroon kun noita tuijottelis. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi tapetti onnistui kuvissa näyttämään psykedeelisemmältä, mitä oikeasti onkaan. :D Ite tykkäilen tästä kovin. <3

      Delete
  2. Kopperos on söpö!

    Must tuntuu, et oon jotenki ennalta-arvattava, ku sanon tän ääneen(kirjotan näkyviin), mut rakastan tapettei! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluisin vaan viel tänne jotain kamaa, mikä sais tän kopperon näyttämään enemmän MULTA. ;_; Jotai vaaleanpunaista pilkullista vaikka. *3*

      Tuu jossai vaihees tsekkaa tapetit livenä. <3

      Delete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆