Wednesday, 11 September 2013

Pitsiä ja hörhelöä ei ole koskaan liikaa

Hei taas! ´ ▽ ` )ノ Onpas ollut kiireistä kulttuuripajan, tanssitreenien ja kaiken muun kimpussa. Kulttuuripajalla tehdään tällä hetkellä vapaamuotoisia taideteoksia ihmisruumiiseen liittyen. Ite maalailen akvarelleilla pari A3:sta, haluun herätellä maalaamistaitoja monen vuoden tauon jälkeen. Tanssitreenejä on kans pukannu, koska esitykseen on enää alle viikko. Jos ootte tulossa Traconiin, niin tulkaa ihmeessä tsekkamaan sunnuntaina Pieneen saliin klo 14 JPOP vs. KPOP, jossa on tiedossa Chotto!Chocolaten ja .Zeron yhteentörmäys. ᕙ(≧ω≦)ᕗ Pieni flunssanpoikanenkin on yrittänyt koko viikon hyökätä kimppuuni, mutta vielä ei ainakaan kuumetta oo. FAITO!


Viime viikolla posti toi mulle kasan vaatteita! Olin tilannut rakutenista Yumetenbolta ja Wanboolta läjän rytkyjä, ku en Suomesta oo mieluisia löytänyt. Nyt sitten on mekkoa, röyhelöä, pitsiä sekä aivan ihana söpö talvitakki. Oon niin iloinen ku löysin ton takin, Yumetenbon mukaan toi väri on vieläpä antique pink. ❤ Sitten taas Wanboo on gyaru brändien jälleenmyyjä, ite tilasin Liz Lisan kaksi paitaa ja farkkusortsit. Japanilaiset on ihan uskomattoman nirsoja second-hand tuotteiden suhteen, joten kaikki nämä merkkirytkyt maksoivat alle 20e kappaleelta! 

jakku GINA TRICOT mekko YUMETENBO sukat H&M kengät Random liike Takeshita Streetillä en muista


Noora leikkaili mun otsatukkaa ja hime-cutteja Traconia varten. Ihana nähdä taas otsatukan alta jotain. Ja hime-cutitki oli kiva saada taas oikeaan suoraan lyhyeen muotoonsa. Nyt oon taas ihan ihka oikea prinsessa. (◡‿◡✿)


Ihanalta Perfumelta on muuten tulossa uusi lätty ulos piakkoin! Oon ihan innoissani. Video on mielestäni ihan mielettömän hieno, ja vaikka aluksi biisi tuntu hivenen tylsältä, oon huomannu popittaneeni tätä ihan simona.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆